Vrácení zboží a reklamace

Vrácení peněz a vrácení či výměna zboží trvá 30 dní. Pokud od nákupu uplynulo 30 dní, nemůžeme vám nabídnout plnou náhradu nebo výměnu.

Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v originálním balení.

Některé druhy zboží jsou osvobozeny od vracení. Zboží podléhající rychlé zkáze, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy, nelze vrátit. Rovněž nepřijímáme produkty, které jsou intimním nebo hygienickým zbožím, nebezpečnými materiály nebo hořlavými kapalinami či plyny.

Další nevratné položky:

Dárkové karty
Softwarové produkty ke stažení
Některé předměty pro zdraví a osobní péči
K dokončení vrácení potřebujeme účtenku nebo doklad o nákupu.

Neposílejte prosím svůj nákup zpět výrobci.

Existují určité situace, kdy jsou poskytovány pouze částečné náhrady:

Kniha s patrnými známkami používání
CD, DVD, kazeta VHS, software, videohra, kazeta nebo vinylová deska, která byla otevřena.
Jakákoli položka, která není v původním stavu, je poškozená nebo chybí části z důvodů, které nejsou způsobeny naší chybou.
Jakákoli položka, která je vrácena více než 30 dnů po doručení

Vrácení peněz

Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace.

Pokud budete schváleni, bude vaše refundace zpracována a kredit bude automaticky připsán na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby během určitého počtu dní.

Pozdní nebo chybějící vrácení peněz

Pokud jste dosud neobdrželi refundaci, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.

Poté kontaktujte společnost, která vydala vaši kreditní kartu, může nějakou dobu trvat, než bude vaše refundace oficiálně odeslána.

Dále kontaktujte svou banku. Před odesláním náhrady často trvá určitá doba na zpracování.

Pokud jste toto vše provedli a stále vám nebyly vráceny peníze, kontaktujte nás na adrese {email address}.

Prodat předměty
Peníze lze vrátit pouze za zboží s běžnou cenou. Výprodejové položky nelze vrátit.

Výměna

Položky vyměníme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud ji potřebujete vyměnit za stejnou položku, pošlete nám e-mail na adresu {e-mailová adresa} a zašlete položku na adresu: {fyzická adresa}.

 

Vrácení zásilky

Chcete-li produkt vrátit, zašlete jej na adresu: {fyzická adresa}.

Budete odpovědní za uhrazení vlastních nákladů na dopravu za vrácení položky. Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud obdržíte náhradu, náklady na zpáteční dopravu budou odečteny z vaší refundace.

V závislosti na tom, kde žijete, se může doba, za kterou se k vám vyměněný produkt dostane, lišit.

Pokud vracíte dražší zboží, můžete zvážit použití sledovatelné přepravní služby nebo si zakoupit pojištění přepravy. Nezaručujeme, že obdržíme vaši vrácenou položku.

Potřebovat pomoc?
Máte-li dotazy týkající se vrácení peněz a vracení zboží, kontaktujte nás na adrese {